בעבר פיסלתי בחימר בתל חי שבצפון. וכשעברתי למודיעין פיסלתי כשנתיים אצל יורי מצקין בתל אביב בחימר על קונסטרוקציה (שלד)  מחוטי ברזל שבניתי מעין דמויות. מאחר שלא ניתן להכניס לתנור את המבנה חימר עם ברזל בפנים,  מסרתי לבית יציקה ויצקו באבקת שיש או גבס עם חומרי דבק שונים. 

יום אחד בביקורי בבית פתוח אצל חברה שמפסלת באבן פגשתי את המדריך שלי בפיסול בחימר, יורי מצקין. שהוא גם בעל הסטודיו לפיסול באבן במתיתיהו. ביקשתי ממנו לעבור לעבוד באבן. הוא אחז בזרועי ואמר: "אין סיכוי" . 

לא ויתרתי ונסעתי לסטודיו בחולדה ושם התקבלתי ע"י הפסל רובי שרף שהנחה אותי בשימוש של המשחזות והכלים החשמליים בשימוש בחיתוך אבן ושיוף. לאחר כשנתיים ערכתי בית פתוח והצגתי את עבודותי. בעל הסטודיו, יורי מצקין,  היגיע וראה את היצירות ואמר, עכשיו את יכולה לבוא לסטודיו שלי.